murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta mahallede konagim var her yaz ugrarim bir kac gun keske orada olsaydim bolca odamiz var verirdim bir tanesini
Çok sağolun hocam, anahtarı yollayabilirsiniz 😂 düşünceniz yeter 🙃