• 05-09-2023, 11:28:41
    #10
    Tekgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok açıklama kısmı boş bıraktım,
    Yazışma yokta telefon konuşmasından çıkarsa telefon konuşması saati dk sı var
    büyük ihtimal ile sen ceza yersin iftiradan. elinde hiçbir kanıt yokken yapmaman daha doğru olur.

    Parayı neden ve niçin aktardığını kanıtlayamıyorsun.
    Mesaj yok. Whatsapp yok.
    Telefonun yasal olarak dinlenen bir telefon değil.
  • 05-09-2023, 11:35:53
    #11
    Tekgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok açıklama kısmı boş bıraktım,
    Yazışma yokta telefon konuşmasından çıkarsa telefon konuşması saati dk sı var
    Hocam öyle geriye dönük konuşmalara bakma olayı yok. Açıklamaya bir şey yazmamışsınız. Eliniz de yazışma yok. Sizin takdiriniz tabi ama şikayetçi olsanız da bir şey çıkmaz. Para gönderirken Açıklamaya bir şey yazmadan göndermeniz sizin borç ödediğiniz olarak kabul edilir. Bu konuda Yargıtayın kararları var.
  • 05-09-2023, 11:47:19
    #12
    Gönderdiğiniz paranın açıklamasına yazmanız gerekirdi.
    Bu şekilde borç ödemesi olarak geçer ve takipsizlikle sonuçlanır.
    1800Tl lik bir tecrübe kazandınız sizin için üzgünüm...