Merhabalar
Bir arkadaşım iş vaadiyle beni dolandırdı ben bunu nereye şikâyet edeceğim.
Ödemeyi kendi hesabına yaptım 1800₺
Bildiğim bilgileri çalıştığı yer(memur kendisi) telefon numarası iban hesabı wpden bir kaç yazışma
Yardım için sagolun şimdiden
Dolandırıldım nereye şikayet edecem
11
●600
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 05-09-2023, 11:21:02Hocam ödemeyi yaparken açıklamasına bir şey yazdınız mı ?
Veya iş vaadiyle para istediğine dair yazışmalarınız varmı? - 05-09-2023, 11:23:11Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Evraklarını hazırla konuşma kayıtları dekont kayıtları herşey i güzelce anlaışır şekilde tektek belgele
hergangi bir adliyeye git müracat savcı var cumhuriyet savcısı oraya git sıra al sana suç duyurusunu yazman için bir a4 verecekler veya sen ücretle a lacaksın olayı baştan sona basit bir şekilde a4 kagıdına yaz tarihi imzayı at
cumhuriyet savcısına git ve durumu izah et
BU İŞLEMLERİN HEPSİ ÜCRETSİZ VE DEVLET GÜVENCESİ ALTINDADIR BİLGİN OLSUN - 05-09-2023, 11:23:45Yok açıklama kısmı boş bıraktım,YeniceriResul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazışma yokta telefon konuşmasından çıkarsa telefon konuşması saati dk sı var
