Merhabalar
Bir arkadaşım iş vaadiyle beni dolandırdı ben bunu nereye şikâyet edeceğim.
Ödemeyi kendi hesabına yaptım 1800₺
Bildiğim bilgileri çalıştığı yer(memur kendisi) telefon numarası iban hesabı wpden bir kaç yazışma
Yardım için sagolun şimdiden