Merhabalar

Bir arkadaşım iş vaadiyle beni dolandırdı ben bunu nereye şikâyet edeceğim.

Ödemeyi kendi hesabına yaptım 1800₺
Bildiğim bilgileri çalıştığı yer(memur kendisi) telefon numarası iban hesabı wpden bir kaç yazışma

Yardım için sagolun şimdiden