Gönderdiğiniz paranın açıklamasına yazmanız gerekirdi.
Bu şekilde borç ödemesi olarak geçer ve takipsizlikle sonuçlanır.
1800Tl lik bir tecrübe kazandınız sizin için üzgünüm...