Tekgul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok açıklama kısmı boş bıraktım,
Yazışma yokta telefon konuşmasından çıkarsa telefon konuşması saati dk sı var
Hocam öyle geriye dönük konuşmalara bakma olayı yok. Açıklamaya bir şey yazmamışsınız. Eliniz de yazışma yok. Sizin takdiriniz tabi ama şikayetçi olsanız da bir şey çıkmaz. Para gönderirken Açıklamaya bir şey yazmadan göndermeniz sizin borç ödediğiniz olarak kabul edilir. Bu konuda Yargıtayın kararları var.