• 04-09-2023, 18:14:47
    #1
    Bugün ihbar verilmeden işten çıkarıldım

    Tazminat
    Ihbar süresi tazminati
    Yillik izin ödemesi (yillik iznimi kullanamadim)
    3 günlük eylül ayi maasi

    Bu hakları alabilir miyim hukuken?
    Tazminatimin verilecegini söylediler lakin detay verilmedi
  • 04-09-2023, 18:15:49
    #2
    kaç yıldır çalışıyordunuz o şirkette
  • 04-09-2023, 18:16:47
    #3
    Kurumsal Üye
    İhbar için yazılı anlaşma lazım yoksa gelmedi diyerek alacağınızdan kesinlikle kesecekler. Kullanmadığınız yıllık izinleri ihbar süresine katabilirsiniz böylece ihbar süresi azalacaktır. İhbar sürenizi tamamlarsanız ise yıllık izin ödemeleriniz yatacak. Hukuken saydıklarınızın hepsini almalısınız ama ihbar sürenizi tamamlamazsanız çok kesinti yaparlar.
  • 04-09-2023, 18:16:58
    #4
    Çalışma süreniz nedir?
  • 04-09-2023, 18:17:14
    #5
    razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün ihbar verilmeden işten çıkarıldım

    Tazminat
    Ihbar süresi tazminati
    Yillik izin ödemesi (yillik iznimi kullanamadim)
    3 günlük eylül ayi maasi

    Bu hakları alabilir miyim hukuken?
    Tazminatimin verilecegini söylediler lakin detay verilmedi

    Kaç yıldır çalışıyordunuz ve çıkarılma gerekçesi belirtildi mi? İşsizlik sigortası vb için de başvuru yapmalısınız. Hukuken hepsini almalısınız...
  • 04-09-2023, 18:26:09
    #6
    declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç yıldır çalışıyordunuz o şirkette
    1 yıl 6 gün
    ShadowKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhbar için yazılı anlaşma lazım yoksa gelmedi diyerek alacağınızdan kesinlikle kesecekler. Kullanmadığınız yıllık izinleri ihbar süresine katabilirsiniz böylece ihbar süresi azalacaktır. İhbar sürenizi tamamlarsanız ise yıllık izin ödemeleriniz yatacak. Hukuken saydıklarınızın hepsini almalısınız ama ihbar sürenizi tamamlamazsanız çok kesinti yaparlar.
    İş sözlemesmesimi hocam
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma süreniz nedir?
    1 yıl 6 gün
    bOZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç yıldır çalışıyordunuz ve çıkarılma gerekçesi belirtildi mi? İşsizlik sigortası vb için de başvuru yapmalısınız. Hukuken hepsini almalısınız...
    1 yıl 6 gün
    Başvurdum
    Çıkarilma gerekcesi olarak küçülme denildi ama gecen ay zam istedim bu ay karşilayamayacagini soyleyip isten cikarildim
  • 04-09-2023, 18:42:40
    #7
    Sigortalı mıydınız?
    Sigortalıysanız bir avukat aracılığıyla haklarınıza başvurmanızı öneririm. Rahat rahat sökke sökke alırsınız tazminatınızı.
  • 04-09-2023, 18:45:35
    #8
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortalı mıydınız?
    Sigortalıysanız bir avukat aracılığıyla haklarınıza başvurmanızı öneririm. Rahat rahat sökke sökke alırsınız tazminatınızı.
    Evet sigortaliydim tazminatimin verilecegi soylrndi ama detay verilmedi henuz
  • 04-09-2023, 18:46:07
    #9
    Kurumsal Üye
    razor94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıl 6 gün

    İş sözlemesmesimi hocam

    1 yıl 6 gün

    1 yıl 6 gün
    Başvurdum
    Çıkarilma gerekcesi olarak küçülme denildi ama gecen ay zam istedim bu ay karşilayamayacagini soyleyip isten cikarildim
    Hayır, ihbarı soracaksınız ihbar ödemesi yapılacaksa ıslak imzalı belge alacaksınız ihbar yapılmadan tüm ihbar parası verilecektir diye.