İhbar için yazılı anlaşma lazım yoksa gelmedi diyerek alacağınızdan kesinlikle kesecekler. Kullanmadığınız yıllık izinleri ihbar süresine katabilirsiniz böylece ihbar süresi azalacaktır. İhbar sürenizi tamamlarsanız ise yıllık izin ödemeleriniz yatacak. Hukuken saydıklarınızın hepsini almalısınız ama ihbar sürenizi tamamlamazsanız çok kesinti yaparlar.