declan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaç yıldır çalışıyordunuz o şirkette
1 yıl 6 gün
ShadowKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İhbar için yazılı anlaşma lazım yoksa gelmedi diyerek alacağınızdan kesinlikle kesecekler. Kullanmadığınız yıllık izinleri ihbar süresine katabilirsiniz böylece ihbar süresi azalacaktır. İhbar sürenizi tamamlarsanız ise yıllık izin ödemeleriniz yatacak. Hukuken saydıklarınızın hepsini almalısınız ama ihbar sürenizi tamamlamazsanız çok kesinti yaparlar.
İş sözlemesmesimi hocam
weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışma süreniz nedir?
1 yıl 6 gün
bOZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç yıldır çalışıyordunuz ve çıkarılma gerekçesi belirtildi mi? İşsizlik sigortası vb için de başvuru yapmalısınız. Hukuken hepsini almalısınız...
1 yıl 6 gün
Başvurdum
Çıkarilma gerekcesi olarak küçülme denildi ama gecen ay zam istedim bu ay karşilayamayacagini soyleyip isten cikarildim