Bugün ihbar verilmeden işten çıkarıldım
Tazminat
Ihbar süresi tazminati
Yillik izin ödemesi (yillik iznimi kullanamadim)
3 günlük eylül ayi maasi
Bu hakları alabilir miyim hukuken?
Tazminatimin verilecegini söylediler lakin detay verilmedi
Kaç yıldır çalışıyordunuz ve çıkarılma gerekçesi belirtildi mi? İşsizlik sigortası vb için de başvuru yapmalısınız. Hukuken hepsini almalısınız...