• 31-08-2023, 01:55:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    selam arkadaşlar, malum telefon fiyatları uçuk olduğu için şuan alamıyorum. telefon kiralama olayı varmış aylık 250 falan bi cihaz bakıyorum ama kiralarken kredi puanına mı bakıyorlar?
  • 31-08-2023, 02:01:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://kiralabunu.com/?utm_source=aposto
  • 31-08-2023, 02:03:10
    #3
    Fiyatlara baktımda o süre boyunca o kadar para versem zaten cihazı almış olurum neden kiralayım ki :/
  • 31-08-2023, 02:07:03
    #4
    ilk oraya bakmıştım fiyatlar içinde sanırım findeks puanına bakılıyor sitenin footer kısmında yazıyormuş.

    VolumeUP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlara baktımda o süre boyunca o kadar para versem zaten cihazı almış olurum neden kiralayım ki :/
    yani normalde mantıksız ama düşük model alacağım aylık 2-3k veremem şuan zaten kredi vs çıkmayınca zora düştük telefonsuz kalmaktan iyidir napalım
  • 31-08-2023, 02:10:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'nin geldiği son nokta hane dayılar nerde çıkar telefonu diyenler artık kiralık son model telefonları gösteririz valla yarın nokiayi kiraladık deseler şaşırmam bune be 😂 kiralık telefonumu olur be ihtiyaç bu hijyenik açıdan da herkesin telefonu kullanılmaz bazılarını görüyorum sabahtan akşama kadar eli burnunun içerisinde ve telefonla oynuyor telefon camına bakınca insanın midesi hade kal gidelim diyor valla ciddiyim yazık bu Millete 🤦
  • 31-08-2023, 02:14:31
    #6
    feno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin geldiği son nokta hane dayılar nerde çıkar telefonu diyenler artık kiralık son model telefonları gösteririz valla yarın nokiayi kiraladık deseler şaşırmam bune be 😂 kiralık telefonumu olur be ihtiyaç bu hijyenik açıdan da herkesin telefonu kullanılmaz bazılarını görüyorum sabahtan akşama kadar eli burnunun içerisinde ve telefonla oynuyor telefon camına bakınca insanın midesi hade kal gidelim diyor valla ciddiyim yazık bu Millete 🤦
    bu ülkeden ve bu milletten bişey olmayacağı için artık o konulara girmek dahi istemiyorum benim derdim bana yetiyor. 3-4 ay sonra kendimi toparlayacağımı düşünüyorum o yüzden şimdilik böyle bir çözüm bakıyorum. ondan sonra sıfır alırım inşallah. ürünü aldığımda gereken temizliği yaparım ztn
  • 31-08-2023, 02:16:59
    #7
    Hocam istediğiniz fiyatlara düşük modelli telefonlar kiralanabiliyor zaten, iyi modellerin kirası da pahalı. Yani kiralayacağınıza operatörden vb. taksitle telefon alın daha iyi.
  • 31-08-2023, 02:18:54
    #8
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam istediğiniz fiyatlara düşük modelli telefonlar kiralanabiliyor zaten, iyi modellerin kirası da pahalı. Yani kiralayacağınıza operatörden vb. taksitle telefon alın daha iyi.
    hocam taksitle maalesef alamıyorum. zaten gecikmeler yüzünden yakında haciz yiyeceğim :/ kredi puanım en dipte. çıkış yolu bulamıyorum resmen psikoloji falan kalmadı