ilk oraya bakmıştım fiyatlar içinde sanırım findeks puanına bakılıyor sitenin footer kısmında yazıyormuş.
Fiyatlara baktımda o süre boyunca o kadar para versem zaten cihazı almış olurum neden kiralayım ki :/
yani normalde mantıksız ama düşük model alacağım aylık 2-3k veremem şuan zaten kredi vs çıkmayınca zora düştük telefonsuz kalmaktan iyidir napalım