Türkiye'nin geldiği son nokta hane dayılar nerde çıkar telefonu diyenler artık kiralık son model telefonları gösteririz valla yarın nokiayi kiraladık deseler şaşırmam bune be 😂 kiralık telefonumu olur be ihtiyaç bu hijyenik açıdan da herkesin telefonu kullanılmaz bazılarını görüyorum sabahtan akşama kadar eli burnunun içerisinde ve telefonla oynuyor telefon camına bakınca insanın midesi hade kal gidelim diyor valla ciddiyim yazık bu Millete 🤦
bu ülkeden ve bu milletten bişey olmayacağı için artık o konulara girmek dahi istemiyorum benim derdim bana yetiyor. 3-4 ay sonra kendimi toparlayacağımı düşünüyorum o yüzden şimdilik böyle bir çözüm bakıyorum. ondan sonra sıfır alırım inşallah. ürünü aldığımda gereken temizliği yaparım ztn