kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam istediğiniz fiyatlara düşük modelli telefonlar kiralanabiliyor zaten, iyi modellerin kirası da pahalı. Yani kiralayacağınıza operatörden vb. taksitle telefon alın daha iyi.
hocam taksitle maalesef alamıyorum. zaten gecikmeler yüzünden yakında haciz yiyeceğim :/ kredi puanım en dipte. çıkış yolu bulamıyorum resmen psikoloji falan kalmadı