Gitmeden evvel 6 ay ne olacak gider gelirim dedim. 20. gün ve sonrasında benim burada ne işim var diyordum.
Edit: Ortam bana göre değildi. Şimdi yeniden düşününce bedelli gitmek isterim. Gittiğimde benden çok daha küçük gençler vardı özellikle bu anlamda dezavantajı olabiliyor. Elbette avantajları da var.
Askere 6 Ay Gidilir mi?
80
●4.198
- 28-08-2023, 12:28:22Bunları yazmak için geldim ama arkadaşımız yazdığı için sadece alıntı yapabiliyorum._ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler iyi günler. - 28-08-2023, 18:29:52Bence 12 ayda Gidilir önemli olan neresi cıkacagı kötü bir yerde olabilir cok iyide tamamen şansına kalmış gidince anladım ki aslında neresi olması cok önemli degilmiş ilk günlerde nasıl bitecek diyordum başındaki komutanın önemliymiş eski bir kışlada yaptım ortam kötü ve cok kalabalık olmasına rağmen yazıcıydım yazahanede memur gibi masam vardı tüm gün pc başındaydım hep evrak işleri felan her hafta sonu cift carşıya cıktım ayda bir evci iznine cıktım yani ayda bir haftasonu evimdeydim
ve askerlikten sayılıyordu bir şekilde sayılı gün geciyor
- 28-08-2023, 19:01:35Bedelli 30 gün değil miydi hocamböö adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2023, 19:03:02Ben 15.000 TL iken gittim 2,5-3 yıl önce 15 bin TL'ydi. O zaman 18 gündü.adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2023, 20:13:31Sabah 5'te tavuklar'dan erken kalkıyor musun? Hahaha günaydın komutanım
(Vatanı kurtarmicaksam askerliğin gerekli olduğunu düşünmüyorum. O sebeple en iyisi bedelli askerlik yapmak. 1 ay boyunca işlerden uzak durup geleceğe yönelik planları yapmak ve mental olarak yorgun beyni yoğun işlerden uzak tutarak daha güçlü bir şekilde geri dönmek en mantıklısı. Ben bedelli yapacağım)
Herkesin bakış açısı, deneyimlemesi farklı.
ve askerlikten sayılıyordu bir şekilde sayılı gün geciyor