Bence 12 ayda Gidilir önemli olan neresi cıkacagı kötü bir yerde olabilir cok iyide tamamen şansına kalmış gidince anladım ki aslında neresi olması cok önemli degilmiş ilk günlerde nasıl bitecek diyordum başındaki komutanın önemliymiş eski bir kışlada yaptım ortam kötü ve cok kalabalık olmasına rağmen yazıcıydım yazahanede memur gibi masam vardı tüm gün pc başındaydım hep evrak işleri felan her hafta sonu cift carşıya cıktım ayda bir evci iznine cıktım yani ayda bir haftasonu evimdeydim

ve askerlikten sayılıyordu bir şekilde sayılı gün geciyor