Gitmeden evvel 6 ay ne olacak gider gelirim dedim. 20. gün ve sonrasında benim burada ne işim var diyordum.
Edit: Ortam bana göre değildi. Şimdi yeniden düşününce bedelli gitmek isterim. Gittiğimde benden çok daha küçük gençler vardı özellikle bu anlamda dezavantajı olabiliyor. Elbette avantajları da var.