Ben 15 ay yaptım harika bir deneyim oldu, acısıyla, özlemiyle, tatlısıyla. Kuzenim geçen ay bedelli gitti 1 ay zor geldi. 2 ay olsa askerden kaçardım dedi Herkesin bakış açısı, deneyimlemesi farklı.