• 25-08-2023, 00:09:21
    #10
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece soruyorum bunu. Şoför alkollü olabilir ama test yapılamadı için alkolsüz mü sayılacak?
    Test yapılıp tutanağa eklenmediyse evet o şekilde geçerli olur, aksini ispatlamanız imkansız. Tutanakta karşı taraf kim görünüyor yani kim imzaladı tutanağın diğer tarafını aile bireyleri mi ?
  • 25-08-2023, 00:11:11
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Hemen konusunda uzman bir avukat tutup hiç geciktirmeden başvurunuzu yapın.
    Kamera kayıtları, alkol şişeleri konusunda görev yerindeki polisin tutanağı (gerekirse karakola gidip o memur ile görüşsün avukatınız), hastane kayıtlarının olmadığı, aracın çalıntı vs olmadığı, ailesinin beyanı vs vs... Ne varsa toplayın. Yoksa kasko değerinden değerlendirilip maddi kaybınız çok olacak.
    Teşekkür ederim bilgilendirme için yarın ilk işim bilgili bir avukat ile görüşmek olacak.

    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Test yapılıp tutanağa eklenmediyse evet o şekilde geçerli olur, aksini ispatlamanız imkansız. Tutanakta karşı taraf kim görünüyor yani kim imzaladı tutanağın diğer tarafını aile bireyleri mi ?
    Teşekkür ederim bilgilendirme için ama polis tutanağı imzalatmadı bana karşı taraf olmadığı için.
    2-3 gün içerisinde e-devlet'e düşer dedi ve o dosya ile yaptır aracını dedi.

    Araç annesinin adınaydı ama sürücü hiç bir şekilde olay yerine gelmedi.
  • 25-08-2023, 00:11:32
    #12
    Üyeliği durduruldu
    kaza olarak karşı taraf haklı ,
    ama kaçma vs olduğu için sonucu bilemiyorum.
  • 25-08-2023, 00:12:20
    #13
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim bilgilendirme için ama polis tutanağı imzalatmadı bana karşı taraf olmadığı için.
    2-3 gün içerisinde e-devlet'e düşer dedi ve o dosya ile yaptır aracını dedi.
    İş ile ilgili bir avukat ile görüşün, avukat polise ulaşsın yazılı - imzalı belge alsın (alkol konusunda) kamera kayıtları vs tüm kayıtlarınız hazır olsun hocam. Olay sıcağı sıcağına iken peşini bırakmayın. Eğer bir şey imzalamadıysanız 3 gün sonra onu hukuki alanda gündeme getiremezsiniz.
  • 25-08-2023, 00:12:48
    #14
    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaza olarak karşı taraf haklı ,
    ama kaçma vs olduğu için sonucu bilemiyorum.
    Polisin şahsi düşüncesi %50 %50
    Nedeni benim sağa sola bakmamam ama karşı tarafında hızla kavşağa girmesi.
    Burda sorun sürücü yok. Alköllü olabilir veya farklı bir şey. Hiç bir şekilde sürücüye ulaşamıyoruz.
  • 25-08-2023, 00:13:42
    #15
    Hasarı karşı tarafın trafik sigortası karşılar zaten sigorta şirketi de eğer alkol vs bir durum varsa karşı araç sürücüsüne dava açabilir ödediği tutarı almak adına. sizin bir sonraki işiniz araç değer kaybı davası açmanız olacaktır bunu sigorta şirketine açacaksınız sonuçta aracınız da bir değer kaybı da oluşacak bunu alabiliyorsunuz sigorta şirketinden.
  • 25-08-2023, 00:14:12
    #16
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim bilgilendirme için yarın ilk işim bilgili bir avukat ile görüşmek olacak.


    Teşekkür ederim bilgilendirme için ama polis tutanağı imzalatmadı bana karşı taraf olmadığı için.
    2-3 gün içerisinde e-devlet'e düşer dedi ve o dosya ile yaptır aracını dedi.

    Araç annesinin adınaydı ama sürücü hiç bir şekilde olay yerine gelmedi.
    O şekilde sigortaya başvurursanız, herkes kendi kaskosundan yaptırır. Siz dosyanızı alın sigorta şirketinize durumu danışın, dava süreci olur gibi duruyor. Bu gibi durumlarda bazen sigorta şirketi aracı yaptırıp sonra karşı taraftan parasını dava ile alıyor.
  • 25-08-2023, 00:14:35
    #17
    HalilBatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş ile ilgili bir avukat ile görüşün, avukat polise ulaşsın yazılı - imzalı belge alsın (alkol konusunda) kamera kayıtları vs tüm kayıtlarınız hazır olsun hocam. Olay sıcağı sıcağına iken peşini bırakmayın. Eğer bir şey imzalamadıysanız 3 gün sonra onu hukuki alanda gündeme getiremezsiniz.
    Kaza için polis tutanak dışında alkol testi sırasında fiş tarzı ufak bir kağıda 2 adet imzamı aldı.
    Ambulans içerisinde tedavi olduğum için doktor imzamı aldı.

    Bunun dışında kaza tutanağına 2. sürücü gelmediği için imza attırmadılar.
  • 25-08-2023, 00:15:06
    #18
    dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaza olarak karşı taraf haklı ,
    ama kaçma vs olduğu için sonucu bilemiyorum.
    Karşı taraf nasıl haklı hocam? Arkadaş 20-30km/h hızla giderken karşı taraf söylediği kadarıyla 80- 100km/h ile gidiyor? Arkadaşın kurallara uygun hızla gittiğini düşünüyorum. Ek olarak arkadaş karşıya geçeren kameranın gördüğü açıda yakında karşı taraf gözükmüyor. Burun buruna girmiyorlar ki baya arkadaş yolu geçtikten sonra gelip çarpıyor araba.