Bybitter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ağır Kaza Geçirdim Sorum Var!!
38
●2.624
- 25-08-2023, 00:11:11Teşekkür ederim bilgilendirme için yarın ilk işim bilgili bir avukat ile görüşmek olacak.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim bilgilendirme için ama polis tutanağı imzalatmadı bana karşı taraf olmadığı için.ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 gün içerisinde e-devlet'e düşer dedi ve o dosya ile yaptır aracını dedi.
Araç annesinin adınaydı ama sürücü hiç bir şekilde olay yerine gelmedi. - 25-08-2023, 00:12:20İş ile ilgili bir avukat ile görüşün, avukat polise ulaşsın yazılı - imzalı belge alsın (alkol konusunda) kamera kayıtları vs tüm kayıtlarınız hazır olsun hocam. Olay sıcağı sıcağına iken peşini bırakmayın. Eğer bir şey imzalamadıysanız 3 gün sonra onu hukuki alanda gündeme getiremezsiniz.Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2023, 00:12:48Polisin şahsi düşüncesi %50 %50dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedeni benim sağa sola bakmamam ama karşı tarafında hızla kavşağa girmesi.
Burda sorun sürücü yok. Alköllü olabilir veya farklı bir şey. Hiç bir şekilde sürücüye ulaşamıyoruz. - 25-08-2023, 00:13:42Hasarı karşı tarafın trafik sigortası karşılar zaten sigorta şirketi de eğer alkol vs bir durum varsa karşı araç sürücüsüne dava açabilir ödediği tutarı almak adına. sizin bir sonraki işiniz araç değer kaybı davası açmanız olacaktır bunu sigorta şirketine açacaksınız sonuçta aracınız da bir değer kaybı da oluşacak bunu alabiliyorsunuz sigorta şirketinden.
- 25-08-2023, 00:14:12O şekilde sigortaya başvurursanız, herkes kendi kaskosundan yaptırır. Siz dosyanızı alın sigorta şirketinize durumu danışın, dava süreci olur gibi duruyor. Bu gibi durumlarda bazen sigorta şirketi aracı yaptırıp sonra karşı taraftan parasını dava ile alıyor.Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2023, 00:14:35Kaza için polis tutanak dışında alkol testi sırasında fiş tarzı ufak bir kağıda 2 adet imzamı aldı.HalilBatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ambulans içerisinde tedavi olduğum için doktor imzamı aldı.
Bunun dışında kaza tutanağına 2. sürücü gelmediği için imza attırmadılar. - 25-08-2023, 00:15:06Karşı taraf nasıl haklı hocam? Arkadaş 20-30km/h hızla giderken karşı taraf söylediği kadarıyla 80- 100km/h ile gidiyor? Arkadaşın kurallara uygun hızla gittiğini düşünüyorum. Ek olarak arkadaş karşıya geçeren kameranın gördüğü açıda yakında karşı taraf gözükmüyor. Burun buruna girmiyorlar ki baya arkadaş yolu geçtikten sonra gelip çarpıyor araba.dilenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle