kaza olarak karşı taraf haklı ,
ama kaçma vs olduğu için sonucu bilemiyorum.
Karşı taraf nasıl haklı hocam? Arkadaş 20-30km/h hızla giderken karşı taraf söylediği kadarıyla 80- 100km/h ile gidiyor? Arkadaşın kurallara uygun hızla gittiğini düşünüyorum. Ek olarak arkadaş karşıya geçeren kameranın gördüğü açıda yakında karşı taraf gözükmüyor. Burun buruna girmiyorlar ki baya arkadaş yolu geçtikten sonra gelip çarpıyor araba.