Teşekkür ederim bilgilendirme için yarın ilk işim bilgili bir avukat ile görüşmek olacak.
Teşekkür ederim bilgilendirme için ama polis tutanağı imzalatmadı bana karşı taraf olmadığı için.
2-3 gün içerisinde e-devlet'e düşer dedi ve o dosya ile yaptır aracını dedi.
Araç annesinin adınaydı ama sürücü hiç bir şekilde olay yerine gelmedi.
O şekilde sigortaya başvurursanız, herkes kendi kaskosundan yaptırır. Siz dosyanızı alın sigorta şirketinize durumu danışın, dava süreci olur gibi duruyor. Bu gibi durumlarda bazen sigorta şirketi aracı yaptırıp sonra karşı taraftan parasını dava ile alıyor.