Öncelikle geçmiş olsun.
Hemen konusunda uzman bir avukat tutup hiç geciktirmeden başvurunuzu yapın.
Kamera kayıtları, alkol şişeleri konusunda görev yerindeki polisin tutanağı (gerekirse karakola gidip o memur ile görüşsün avukatınız), hastane kayıtlarının olmadığı, aracın çalıntı vs olmadığı, ailesinin beyanı vs vs... Ne varsa toplayın. Yoksa kasko değerinden değerlendirilip maddi kaybınız çok olacak.
Teşekkür ederim bilgilendirme için yarın ilk işim bilgili bir avukat ile görüşmek olacak.
Test yapılıp tutanağa eklenmediyse evet o şekilde geçerli olur, aksini ispatlamanız imkansız. Tutanakta karşı taraf kim görünüyor yani kim imzaladı tutanağın diğer tarafını aile bireyleri mi ?
Teşekkür ederim bilgilendirme için ama polis tutanağı imzalatmadı bana karşı taraf olmadığı için.
2-3 gün içerisinde e-devlet'e düşer dedi ve o dosya ile yaptır aracını dedi.
Araç annesinin adınaydı ama sürücü hiç bir şekilde olay yerine gelmedi.