Borsaya ne oluyor?
13
●734
- 24-08-2023, 21:08:30#Faiz artışı başta #BİST'e olumsuz yansır.
Öte yandan, #faiz artışı rasyonel politikalara dönüşü işaret ettiği için yabancı kurumsal yatırımcının ilgisini #Türkiye'ye çeker.
Bu vesileyle, #BİST'e para girişi olur. Likitide artar. Artadan likitide ise #BİST'i coşturur.
demiş biri - 24-08-2023, 21:19:452 hafta önce +40k kar varken 10a düşmüş ocağa kadar çekmeyi düşünmüyorum ama ne saçma bir borsa bu aşırı oynak. Tüm hisseler düşüşte o yüzden sordum aslında.nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2023, 22:12:06Hocam aslında o kadar volatil bir piyasa değil, sizi o yüzden uyardım yatırım yaparken dikkat edin diye. Maksimum %10 zarar ediyorsunuz tek hissede. Benim kripto paralarda %60-70 eriyip halı sahaya gittiğim oldu 😊 Dediğim gibi sizi üzmeyecek miktarlarda yatırım yapın, yatırım portföyünüzü çeşitlendirin. Atıyorum borsa düşüyorsa, mevduat faizleri yükselebilir. Her yerde yatırımınız olursa çok daha iyi olur.JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2023, 17:52:50Hocam benim anladığım faiz yükselince borsa düştü döviz eski haline dönmeye başlayınca hisseler yükseldi. Asıl sormak istediğim her şey bu kadar düz mantık mı? Al sat yaparak daha mı çok kazanılır?nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle