2 hafta önce +40k kar varken 10a düşmüş ocağa kadar çekmeyi düşünmüyorum ama ne saçma bir borsa bu aşırı oynak. Tüm hisseler düşüşte o yüzden sordum aslında.
Hocam aslında o kadar volatil bir piyasa değil, sizi o yüzden uyardım yatırım yaparken dikkat edin diye. Maksimum %10 zarar ediyorsunuz tek hissede. Benim kripto paralarda %60-70 eriyip halı sahaya gittiğim oldu 😊 Dediğim gibi sizi üzmeyecek miktarlarda yatırım yapın, yatırım portföyünüzü çeşitlendirin. Atıyorum borsa düşüyorsa, mevduat faizleri yükselebilir. Her yerde yatırımınız olursa çok daha iyi olur.