• 24-08-2023, 20:55:48
    #1
    Kaç gündür hisseler düşüşte bunlar toparlanır mı çıksam mı acaba borsadan?
  • 24-08-2023, 20:56:08
    #2
    Mevsim geçişinden dolayı diye düşünüyorum.
  • 24-08-2023, 20:56:58
    #3
    Bugün faiz oranı açıklamdı ondan olabilir euro 28’e düşmüştü mesela
  • 24-08-2023, 20:57:52
    #4
    Borsada düşen hemen her hisseyi toplayabilirsiniz, elbet çıkacaktır
  • 24-08-2023, 20:58:21
    #5
    Panik yapmayın
  • 24-08-2023, 20:59:58
    #6
    Borsa düşmüyor, düzeltme yapıyor. Endeks kaç haftadır kesintisiz artıyor zaten. Bir şey sonsuza kadar inmez de çıkmaz da. O sebeple düzeltme olması gayet normal. Mahalledeki bakkal Mehmet amca bile "Bende şu kağıtlar var." diyorsa zaten o vakit gelmiştir demektir. En ufak düşüşte mideniz bulanıyorsa yatırım konusunda çok büyük yanlışlar yapabilirsiniz. Üzüleceğiniz bütçelerle yatırım yapmayın.
  • 24-08-2023, 21:02:07
    #7
    Risksiz kazanç var %25 fena oran değil. Elbette borsadan faize kaçışlar olacaktır normal.
  • 24-08-2023, 21:02:33
    #8
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gündür hisseler düşüşte bunlar toparlanır mı çıksam mı acaba borsadan?
    Bütün artışlar sıcak parayı toplamak içindir.
    Başka zamanlarda olmayan son bir kaç ayda olmaya başladı. Her hafta kaç adet halka arz. Niye daha evvel yoktu?

    Sizler ki doğduktan beri buranın vatandaşlarısınız. Bunu niye çözemiyorsunuz?
    Cuma gününe dikkat. Yarına yani.

    Bir çok hisse senedinde zaten açığa satış yasakları geldi.
    Gerisi malum. Karşılıksız sermaye arttırımından yararlanabilecekler birazda şişirecek fiyatları. Ama al sat yapmak olmayacak. Yatırdıklarınız orada kalacak.

    Bunlara para yatırmaktansa ülkenin adlı sanlı kuruluşlarına yatırım yapmak lazım. Mesela THY, ASELSAN gibi.
    • Deniz
    • Koray
    Deniz ve Koray bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-08-2023, 21:06:20
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Her çıkışın bir inişi vardır