JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç gündür hisseler düşüşte bunlar toparlanır mı çıksam mı acaba borsadan?
Bütün artışlar sıcak parayı toplamak içindir.
Başka zamanlarda olmayan son bir kaç ayda olmaya başladı. Her hafta kaç adet halka arz. Niye daha evvel yoktu?

Sizler ki doğduktan beri buranın vatandaşlarısınız. Bunu niye çözemiyorsunuz?
Cuma gününe dikkat. Yarına yani.

Bir çok hisse senedinde zaten açığa satış yasakları geldi.
Gerisi malum. Karşılıksız sermaye arttırımından yararlanabilecekler birazda şişirecek fiyatları. Ama al sat yapmak olmayacak. Yatırdıklarınız orada kalacak.

Bunlara para yatırmaktansa ülkenin adlı sanlı kuruluşlarına yatırım yapmak lazım. Mesela THY, ASELSAN gibi.