Borsa düşmüyor, düzeltme yapıyor. Endeks kaç haftadır kesintisiz artıyor zaten. Bir şey sonsuza kadar inmez de çıkmaz da. O sebeple düzeltme olması gayet normal. Mahalledeki bakkal Mehmet amca bile "Bende şu kağıtlar var." diyorsa zaten o vakit gelmiştir demektir. En ufak düşüşte mideniz bulanıyorsa yatırım konusunda çok büyük yanlışlar yapabilirsiniz. Üzüleceğiniz bütçelerle yatırım yapmayın.
2 hafta önce +40k kar varken 10a düşmüş ocağa kadar çekmeyi düşünmüyorum ama ne saçma bir borsa bu aşırı oynak. Tüm hisseler düşüşte o yüzden sordum aslında.