Hocam aslında o kadar volatil bir piyasa değil, sizi o yüzden uyardım yatırım yaparken dikkat edin diye. Maksimum %10 zarar ediyorsunuz tek hissede. Benim kripto paralarda %60-70 eriyip halı sahaya gittiğim oldu 😊 Dediğim gibi sizi üzmeyecek miktarlarda yatırım yapın, yatırım portföyünüzü çeşitlendirin. Atıyorum borsa düşüyorsa, mevduat faizleri yükselebilir. Her yerde yatırımınız olursa çok daha iyi olur.
Hocam benim anladığım faiz yükselince borsa düştü döviz eski haline dönmeye başlayınca hisseler yükseldi. Asıl sormak istediğim her şey bu kadar düz mantık mı? Al sat yaparak daha mı çok kazanılır?