• 24-08-2023, 21:06:46
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Her gün%5 üzeri kapatan kale seramik bugün ben girdim diye sanırım -%10 la kapattı kafayı yemelik
  • 24-08-2023, 21:08:30
    #11
    #Faiz artışı başta #BİST'e olumsuz yansır.

    Öte yandan, #faiz artışı rasyonel politikalara dönüşü işaret ettiği için yabancı kurumsal yatırımcının ilgisini #Türkiye'ye çeker.

    Bu vesileyle, #BİST'e para girişi olur. Likitide artar. Artadan likitide ise #BİST'i coşturur.

    demiş biri
  • 24-08-2023, 21:19:45
    #12
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa düşmüyor, düzeltme yapıyor. Endeks kaç haftadır kesintisiz artıyor zaten. Bir şey sonsuza kadar inmez de çıkmaz da. O sebeple düzeltme olması gayet normal. Mahalledeki bakkal Mehmet amca bile "Bende şu kağıtlar var." diyorsa zaten o vakit gelmiştir demektir. En ufak düşüşte mideniz bulanıyorsa yatırım konusunda çok büyük yanlışlar yapabilirsiniz. Üzüleceğiniz bütçelerle yatırım yapmayın.
    2 hafta önce +40k kar varken 10a düşmüş ocağa kadar çekmeyi düşünmüyorum ama ne saçma bir borsa bu aşırı oynak. Tüm hisseler düşüşte o yüzden sordum aslında.
  • 24-08-2023, 22:12:06
    #13
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hafta önce +40k kar varken 10a düşmüş ocağa kadar çekmeyi düşünmüyorum ama ne saçma bir borsa bu aşırı oynak. Tüm hisseler düşüşte o yüzden sordum aslında.
    Hocam aslında o kadar volatil bir piyasa değil, sizi o yüzden uyardım yatırım yaparken dikkat edin diye. Maksimum %10 zarar ediyorsunuz tek hissede. Benim kripto paralarda %60-70 eriyip halı sahaya gittiğim oldu 😊 Dediğim gibi sizi üzmeyecek miktarlarda yatırım yapın, yatırım portföyünüzü çeşitlendirin. Atıyorum borsa düşüyorsa, mevduat faizleri yükselebilir. Her yerde yatırımınız olursa çok daha iyi olur.
  • 25-08-2023, 17:52:50
    #14
    nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında o kadar volatil bir piyasa değil, sizi o yüzden uyardım yatırım yaparken dikkat edin diye. Maksimum %10 zarar ediyorsunuz tek hissede. Benim kripto paralarda %60-70 eriyip halı sahaya gittiğim oldu 😊 Dediğim gibi sizi üzmeyecek miktarlarda yatırım yapın, yatırım portföyünüzü çeşitlendirin. Atıyorum borsa düşüyorsa, mevduat faizleri yükselebilir. Her yerde yatırımınız olursa çok daha iyi olur.
    Hocam benim anladığım faiz yükselince borsa düştü döviz eski haline dönmeye başlayınca hisseler yükseldi. Asıl sormak istediğim her şey bu kadar düz mantık mı? Al sat yaparak daha mı çok kazanılır?