• 23-08-2023, 21:37:15
    #10
    Soğuk çayın zararı yoktur ama didi lipton vb. gibi soğuk çay adı altında satılan içecekler şeker bombası olduğu için zararlıdır elbette.
  • 23-08-2023, 21:37:46
    #11
    Şekersizse çok sorun olmaz ama tatlandırıcı olanlar bile bir noktada iştahını açar. Tatlandırıcılar insilün direncini değiştiriyor
  • 23-08-2023, 21:40:48
    #12
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla şeker ve tatlandırıcı var içinde. O sebeple kesinlikle zararlı.

    Ama Lipton IceTea benim için de olmazsa olmaz.
    Bundan sonra almam Çok şeker barındırdığını bilmiyordum.
    Lipton IceTea şekersiz sanırım. Marketlerde falan satılıyor mu Lipton IceTea.
  • 23-08-2023, 21:40:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Koladan sağlıklıdır bence.
    Benim için farketmiyor evde içecek olması yeterli günlük 3-4 litre rahat gidiyor bizim evde de.
  • 23-08-2023, 21:42:15
    #14
    Hocam buzlukta unutup çıkardığımda su kısmı donmuş oluyor ve 1.5L şişenin yarısı suymuş onu görüyorum, geriye kalan sıvı kısmı çok şekerli ve yoğun oluyor o bakımdan zararlı olabilir, alırken markaların içeriğine bakın en az şeker olanı tercih edin veya dengeleyecek şeyler tüketin.
  • 23-08-2023, 21:46:21
    #15

    %0.14'ü çay, %0.1'i şeftali, %99.85'i su, şeker ve kimyasal.
  • 23-08-2023, 21:49:16
    #16
    Şekersiz olanları için derim ama kolaya nazaran tabi daha az şeker ve maddeler var ama 2.5litre günde çok fazla 1 tane 330ml içmeniz tek tavsiye ederim max 1litre için çok sıcaksa hava 1litre de normalde çok ama enazından 2.5litre içmektense 1litre içmeniz tek daha iyi
  • 23-08-2023, 21:52:49
    #17
    Camlı şişe cola alırsanız eski tada ulaşırsınız
  • 23-08-2023, 21:53:28
    #18
    Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekersiz olanları için derim ama kolaya nazaran tabi daha az şeker ve maddeler var ama 2.5litre günde çok fazla 1 tane 330ml içmeniz tek tavsiye ederim max 1litre için çok sıcaksa hava 1litre de normalde çok ama enazından 2.5litre içmektense 1litre içmeniz tek daha iyi
    2.5 litre kendim sadece tüketmiyorum elbette. Ben babam içiyoruz, Yeğenlerim birkaç günde bir eve geliyor onlar içiyor. Sanırım kendim günde 500 600ml falan tüketiyorum.
    Çok şeker içerdiğini bilmiyordum.
    Yazın sıcağında da sadece su içilmiyor. Tatlandırıcı bir içeçek insanın canı çekiyor.