tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla şeker ve tatlandırıcı var içinde. O sebeple kesinlikle zararlı.

Ama Lipton IceTea benim için de olmazsa olmaz.
Bundan sonra almam Çok şeker barındırdığını bilmiyordum.
Lipton IceTea şekersiz sanırım. Marketlerde falan satılıyor mu Lipton IceTea.