Rfatdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şekersiz olanları için derim ama kolaya nazaran tabi daha az şeker ve maddeler var ama 2.5litre günde çok fazla 1 tane 330ml içmeniz tek tavsiye ederim max 1litre için çok sıcaksa hava 1litre de normalde çok ama enazından 2.5litre içmektense 1litre içmeniz tek daha iyi
2.5 litre kendim sadece tüketmiyorum elbette. Ben babam içiyoruz, Yeğenlerim birkaç günde bir eve geliyor onlar içiyor. Sanırım kendim günde 500 600ml falan tüketiyorum.
Çok şeker içerdiğini bilmiyordum.
Yazın sıcağında da sadece su içilmiyor. Tatlandırıcı bir içeçek insanın canı çekiyor.