• 24-08-2023, 15:55:09
    #37
    Koladan fazla zararlı olmasa da şeker olduğundan zararlı.
  • 24-08-2023, 16:38:12
    #38
    yaklaşık 2013 ten beri 10 yıldır şekerli bir çok içecek içtim kola gazoz soğuk çay
    her birini bıraka bıraka en son didi bergamota sardım 2.5 lt lik alıp dolaba koyuyorum son 2 yıldır buna sardım
    aşırı zararlı fakat uyuşturucu bağımlısı gibiyim içmediğim sürece sanki deliriyorum nevrim dönüyor içesim geliyor bir şekilde canım çok çekiyor
  • 25-08-2023, 13:46:07
    #39
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Elbette zararlıdır, artık hiçbirşeyin ne kadar zararlı olduğuna bakmıyorum sadece kiloma dikkat ettiğim için kalori değerine bakıyorum yoksa tatlandırıcıymış oymuş buymuş olmayan şey kalmadı