yaklaşık 2013 ten beri 10 yıldır şekerli bir çok içecek içtim kola gazoz soğuk çay
her birini bıraka bıraka en son didi bergamota sardım 2.5 lt lik alıp dolaba koyuyorum son 2 yıldır buna sardım
aşırı zararlı fakat uyuşturucu bağımlısı gibiyim içmediğim sürece sanki deliriyorum nevrim dönüyor içesim geliyor bir şekilde canım çok çekiyor