Hocam buzlukta unutup çıkardığımda su kısmı donmuş oluyor ve 1.5L şişenin yarısı suymuş onu görüyorum, geriye kalan sıvı kısmı çok şekerli ve yoğun oluyor o bakımdan zararlı olabilir, alırken markaların içeriğine bakın en az şeker olanı tercih edin veya dengeleyecek şeyler tüketin.