• 21-08-2023, 14:29:55
    #55
    Herkeste az çok var sanırım, ben çok konuşmam fakat bilgisayarda çalışırken yaptığım şeyleri sesli şekilde kendi kendime söylüyorum. Bu da bana hem odaklanma hem de motivasyon sağlıyor.
  • 21-08-2023, 15:02:07
    #56
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    captainyep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkeste az çok var sanırım, ben çok konuşmam fakat bilgisayarda çalışırken yaptığım şeyleri sesli şekilde kendi kendime söylüyorum. Bu da bana hem odaklanma hem de motivasyon sağlıyor.
    Herkes öyle kankam
  • 21-08-2023, 15:02:37
    #57
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi ara bundan sebep uyuyamıyordum, psikiyatriye gittim bir ilaç verdi kafamın içindeki ses bir sustu. Bir güzel ki öfff yoksa kafamın içinde kendimle konuşup üstüne kavga edip barışırdım. Ufak tefek antidepresanlar çok iyi geliyor bu tarz şeylere iç ses susuyor bi kafa dinliyorsun resmen.
    Vallaha bizdemi öyle yapsak
  • 21-08-2023, 15:03:53
    #58
    Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha bizdemi öyle yapsak
    prozac 20mg ile başlayın, tertemiz 😛
  • 21-08-2023, 15:06:55
    #59
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    prozac 20mg ile başlayın, tertemiz 😛
    Ölmeyek 😀😀 sonra
  • 21-08-2023, 19:17:24
    #60
    Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Öncelikle Herkese R10 Ailesi
    bu aralar kimi görsem yolda otururken vb göz ucu gözlemleyince kendi kendine konusan insanların görüyorum
    (BUNUN İÇİNDE KENDİMDE DAHİL ) Sizlerdede oluyormu bu ve neden ama ?
    insanın en iyi sırdaşı kendisi çünkü
  • 22-08-2023, 20:59:52
    #61
    Kendi kendine konuşanlar diye bir grup kursam milyon üyesi olur