Barlasmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Öncelikle Herkese R10 Ailesi
bu aralar kimi görsem yolda otururken vb göz ucu gözlemleyince kendi kendine konusan insanların görüyorum
(BUNUN İÇİNDE KENDİMDE DAHİL ) Sizlerdede oluyormu bu ve neden ama ?
insanın en iyi sırdaşı kendisi çünkü