mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi ara bundan sebep uyuyamıyordum, psikiyatriye gittim bir ilaç verdi kafamın içindeki ses bir sustu. Bir güzel ki öfff yoksa kafamın içinde kendimle konuşup üstüne kavga edip barışırdım. Ufak tefek antidepresanlar çok iyi geliyor bu tarz şeylere iç ses susuyor bi kafa dinliyorsun resmen.
Vallaha bizdemi öyle yapsak