Oho usta bendeki karakterde şu özellikle var;;
kendi kendine kavga etme, kendi kendine sinirlenme, kendi kendime başkasını hayal kurup küfür etme.
ve tabi geleceği konuşma
.
Kendi kendine konuşur musun?
60
●1.938
- 20-08-2023, 15:19:22Üyeliği durduruldu
- 20-08-2023, 15:22:24sen bizlerin üst seviyesisin kralSocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2023, 15:25:53Bi ara bundan sebep uyuyamıyordum, psikiyatriye gittim bir ilaç verdi kafamın içindeki ses bir sustu. Bir güzel ki öfff yoksa kafamın içinde kendimle konuşup üstüne kavga edip barışırdım. Ufak tefek antidepresanlar çok iyi geliyor bu tarz şeylere iç ses susuyor bi kafa dinliyorsun resmen.