• 20-08-2023, 15:19:22
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Oho usta bendeki karakterde şu özellikle var;;

    kendi kendine kavga etme, kendi kendine sinirlenme, kendi kendime başkasını hayal kurup küfür etme.

    ve tabi geleceği konuşma….
  • 20-08-2023, 15:22:24
    #47
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oho usta bendeki karakterde şu özellikle var;;

    kendi kendine kavga etme, kendi kendine sinirlenme, kendi kendime başkasını hayal kurup küfür etme.

    ve tabi geleceği konuşma….
    sen bizlerin üst seviyesisin kral
  • 20-08-2023, 15:25:53
    #48
    Bi ara bundan sebep uyuyamıyordum, psikiyatriye gittim bir ilaç verdi kafamın içindeki ses bir sustu. Bir güzel ki öfff yoksa kafamın içinde kendimle konuşup üstüne kavga edip barışırdım. Ufak tefek antidepresanlar çok iyi geliyor bu tarz şeylere iç ses susuyor bi kafa dinliyorsun resmen.
  • 20-08-2023, 17:36:00
    #49
    İnsanın en iyi arkadaşı kendisidir de ondan
  • 20-08-2023, 19:31:03
    #50
    ⭐#1 SMM Panel⭐
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanın en iyi arkadaşı kendisidir de ondan
    Aynen aga
  • 20-08-2023, 20:24:29
    #51
  • 21-08-2023, 00:57:20
    #52
    Genellikle kendimle sohbet ederim
  • 21-08-2023, 14:10:53
    #53
    normal
  • 21-08-2023, 14:27:49
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Ülkede milyonlarac boş insan var. Bunlarla konuşmak ciddi zarar. Boş insanlarla konuşmaktansa asosyal takılmak, kendi kendine veye hayvanlarla konuşmak daha iyi.