SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oho usta bendeki karakterde şu özellikle var;;

kendi kendine kavga etme, kendi kendine sinirlenme, kendi kendime başkasını hayal kurup küfür etme.

ve tabi geleceği konuşma….
sen bizlerin üst seviyesisin kral