captainyep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkeste az çok var sanırım, ben çok konuşmam fakat bilgisayarda çalışırken yaptığım şeyleri sesli şekilde kendi kendime söylüyorum. Bu da bana hem odaklanma hem de motivasyon sağlıyor.
Herkes öyle kankam