Yardımcı olursanız sevinirim
5
●136
- 19-08-2023, 17:39:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhabalar, ben öğrenciyim burdan biri bana iki aydır iş yaptırıyor yaptım bitti şimdi ödemeye gelince 1 aydır beni oyalıyor resmen sanırım hakkımı vermiyecek, ben işi bitirene kadar gözüm bozuldu ekrana bakmaktan bana yol gösterebilir misiniz.
- 19-08-2023, 17:46:55https://www.r10.net/sikayetim-var/ bu kategoriden şikayet konusu aç. Eğer ücretini ödemezse üşenme savcılığa git bi dilekçe ver kanıtlarınla beraber ondan sonra hakkını alacaksındır.
- 19-08-2023, 18:04:36Üyeliği durdurulduo da sıkıntı hocamHazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle