• 19-08-2023, 17:39:24
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, ben öğrenciyim burdan biri bana iki aydır iş yaptırıyor yaptım bitti şimdi ödemeye gelince 1 aydır beni oyalıyor resmen sanırım hakkımı vermiyecek, ben işi bitirene kadar gözüm bozuldu ekrana bakmaktan bana yol gösterebilir misiniz.
  • 19-08-2023, 17:40:13
    #2
    şikayet konusu açabilirsin
    • dogantas
    dogantas bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 19-08-2023, 17:41:46
    #3
    Bu yüzden ilk ödeme sonra iş.

    Geçmiş olsun şikayet konusu açabilirsin.
  • 19-08-2023, 17:44:45
    #4
    Geçmiş olsun. Şikayet konusu açabilirsiniz.

    Ödemenin yarısı > İş teslimi > Ödemenin diğer yarısı şeklinde çalışmanızı öneririm.
  • 19-08-2023, 17:46:55
    #5
    https://www.r10.net/sikayetim-var/ bu kategoriden şikayet konusu aç. Eğer ücretini ödemezse üşenme savcılığa git bi dilekçe ver kanıtlarınla beraber ondan sonra hakkını alacaksındır.
  • 19-08-2023, 18:04:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Şikayet konusu açabilirsiniz.

    Ödemenin yarısı > İş teslimi > Ödemenin diğer yarısı şeklinde çalışmanızı öneririm.
    o da sıkıntı hocam