HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Şikayet konusu açabilirsiniz.

Ödemenin yarısı > İş teslimi > Ödemenin diğer yarısı şeklinde çalışmanızı öneririm.
o da sıkıntı hocam