Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar, ben öğrenciyim burdan biri bana iki aydır iş yaptırıyor yaptım bitti şimdi ödemeye gelince 1 aydır beni oyalıyor resmen sanırım hakkımı vermiyecek, ben işi bitirene kadar gözüm bozuldu ekrana bakmaktan bana yol gösterebilir misiniz.