Konu
Yardımcı olursanız sevinirim
19-08-2023, 17:44:45
#4
Haz
Geçmiş olsun. Şikayet konusu açabilirsiniz.
Ödemenin yarısı > İş teslimi > Ödemenin diğer yarısı şeklinde çalışmanızı öneririm.