Açıklamaya bir şey yazma!
15
●1.078
- 12-08-2023, 18:07:53Yüzde 20 verginizi her işlemde kendiniz ödüyor musunuz acaba çok merak ettim
- 12-08-2023, 18:09:30Kendiniz %20 verginizi ödeyeceğinizi söyleseydiniz diyorum dürüst olsaydı yarı yarıya hallederdik diyor hocam sence ne kadar vergisine sadıktır?zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2023, 18:09:47Evet ödüyorum da bunun soruyla ne alakası var acaba. Güldürdünüz beni hocam.zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2023, 18:10:56Sizden biraz şüphelenmeye başladım açıkçası vergisel konularda.SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2023, 18:12:37Forum olarak bizde senden şüpheleniyoruz merak etme.Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
olaya bak vergisini öde o zaman dedim diye benden vergisel konularda şüpheleniyormuş.
foruma yaş sınırı gelsin artık. - 12-08-2023, 18:14:53Kim oluyorsunuz da forum adına cevap verme yetkisini kendinizde buluyorsunuz. Bunu anlayamadım açıkçası. Vergiyi birlikte ödeyebilirdik diyorum eleman "ne kadar vergisine sadık olabilir ki" diyor. İlginç insanlarsınız. Boş boş konulara yazan ve insanlara saldıracak yer arayan biri için yaş sınırı gelse bence siz giremezsiniz direk. Belirtmiş olayım.SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle