• 12-08-2023, 18:07:53
    #10
    Yüzde 20 verginizi her işlemde kendiniz ödüyor musunuz acaba çok merak ettim
  • 12-08-2023, 18:09:30
    #11
    R10.NET'in Bence En İyisi
    zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 20 verginizi her işlemde kendiniz ödüyor musunuz acaba çok merak ettim
    Kendiniz %20 verginizi ödeyeceğinizi söyleseydiniz diyorum dürüst olsaydı yarı yarıya hallederdik diyor hocam sence ne kadar vergisine sadıktır?
  • 12-08-2023, 18:09:47
    #12
    zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 20 verginizi her işlemde kendiniz ödüyor musunuz acaba çok merak ettim
    Evet ödüyorum da bunun soruyla ne alakası var acaba. Güldürdünüz beni hocam.
  • 12-08-2023, 18:10:56
    #13
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendiniz %20 verginizi ödeyeceğinizi söyleseydiniz diyorum dürüst olsaydı yarı yarıya hallederdik diyor hocam sence ne kadar vergisine sadıktır?
    Sizden biraz şüphelenmeye başladım açıkçası vergisel konularda.
  • 12-08-2023, 18:12:37
    #14
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Makalelinde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizden biraz şüphelenmeye başladım açıkçası vergisel konularda.
    Forum olarak bizde senden şüpheleniyoruz merak etme.

    olaya bak vergisini öde o zaman dedim diye benden vergisel konularda şüpheleniyormuş.

    foruma yaş sınırı gelsin artık.
  • 12-08-2023, 18:13:40
    #15
    2019 da ticaret yapıp para gönderdiğim biri terörden yargılanmış. Birkaç kez gidip ifade vermiştim neden gönderdiğime dair. Açıklama yazdığım için ispat etmem daha kolay olmuştu
  • 12-08-2023, 18:14:53
    #16
    SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum olarak büzde senden şüpheleniyoruz merak etme.
    Kim oluyorsunuz da forum adına cevap verme yetkisini kendinizde buluyorsunuz. Bunu anlayamadım açıkçası. Vergiyi birlikte ödeyebilirdik diyorum eleman "ne kadar vergisine sadık olabilir ki" diyor. İlginç insanlarsınız. Boş boş konulara yazan ve insanlara saldıracak yer arayan biri için yaş sınırı gelse bence siz giremezsiniz direk. Belirtmiş olayım.