SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendiniz %20 verginizi ödeyeceğinizi söyleseydiniz diyorum dürüst olsaydı yarı yarıya hallederdik diyor hocam sence ne kadar vergisine sadıktır?
Sizden biraz şüphelenmeye başladım açıkçası vergisel konularda.