SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum olarak büzde senden şüpheleniyoruz merak etme.
Kim oluyorsunuz da forum adına cevap verme yetkisini kendinizde buluyorsunuz. Bunu anlayamadım açıkçası. Vergiyi birlikte ödeyebilirdik diyorum eleman "ne kadar vergisine sadık olabilir ki" diyor. İlginç insanlarsınız. Boş boş konulara yazan ve insanlara saldıracak yer arayan biri için yaş sınırı gelse bence siz giremezsiniz direk. Belirtmiş olayım.