zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüzde 20 verginizi her işlemde kendiniz ödüyor musunuz acaba çok merak ettim
Evet ödüyorum da bunun soruyla ne alakası var acaba. Güldürdünüz beni hocam.