zeusunpederi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüzde 20 verginizi her işlemde kendiniz ödüyor musunuz acaba çok merak ettim
Kendiniz %20 verginizi ödeyeceğinizi söyleseydiniz diyorum dürüst olsaydı yarı yarıya hallederdik diyor hocam sence ne kadar vergisine sadıktır?