Konu
Açıklamaya bir şey yazma!
12-08-2023, 18:09:30
#11
SaatciAdam
R10.NET'in Bence En İyisi
zeusunpederi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yüzde 20 verginizi her işlemde kendiniz ödüyor musunuz acaba çok merak ettim
Kendiniz %20 verginizi ödeyeceğinizi söyleseydiniz diyorum dürüst olsaydı yarı yarıya hallederdik diyor hocam sence ne kadar vergisine sadıktır?